Ko sem pred leti začel svojo podjetniško pot, sem bil prepričan, da bo dovolj, če imam dobro storitev in zadovoljne stranke. Zdelo se mi je namreč, da če bodo izdelki dobri, se bodo že promovirali sami od sebe. A skozi čas sem ugotovil, da zadeve niso tako enostavne, kot se na prvi pogled morda zdi. Tedaj sem spoznal, da se je potrebno v marketing malo bolj poglobiti, saj bo podjetje brez tega težko prišlo do kakšnega napredovanja. To se je namreč zgodilo tudi meni. Kar naenkrat je število strank začelo stagnirati, zaradi česar sem vedel, da bo potrebno nekaj narediti.
Začelo se je s tem, da sem se malo bolj poglobil v marketing. Ob tem sem prvič slišal tudi za digitalni marketing, kateri me je precej presenetil. A kar je bilo zame najbolj presenetljivo, je bilo to, da o marketingu res nimam veliko pojma, sploh pa ne o digitalnem. Takrat sem namreč prvič slišal za razne pojme, kot so SEO in niti nisem imel zadosti pojma o socialnih omrežjih, Google oglasih, e-mail kampanjah in tako dalje. Res je, da sem to poznal, oziroma uporabljal, vendar nisem bil prej tako prepričan o pomenu teh orodji za digitalni marketing. Zato sem vedel, da se bo potrebno osredotočiti predvsem na to in iti v to smer.
Tako sem se lotil, korak za korakom. Najprej sem uredil našo spletno stran in jo optimiziral za iskanje. O tem sem si lahko namreč še največ prebral, saj je SEO zelo močno, oziroma pomembno za iskanost spletne strani. Naslednji korak je bil, da sem naše podjetje začel objavljati tudi na socialna omrežja. Z nekaj truda in s pomočjo prijateljev, ki so razne objave delili s svojimi, sem končno ustvaril neko spletno identiteto našega podjetja. Skozi čas pa se je izkazalo, da je bil digitalni marketing prava pot za napredek podjetja. Če vas zanima, kako lahko podobne rezultate dosežete tudi vi, izvedite več o digitalnem marketingu na naši strani.